Re: Asus na swieta :(

Autor: <barttheman_at_o2.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 12:21:38 MET DST

On 7 Kwi, 11:21, Michał <s...@wp.pl> wrote:

> A resetowałeś go? Jest taki otwór na spodzie.Po tym wraca do ustawień
> fabrycznych. U mnie z 2-3 razy mu odbiło i nie dał się wyłączyć, po
> restarcie wszystko wróciło do normy.
> Z serwisu Asusa jestem zadowolony. Masz podgląd na swój sprzęt po
> zalogowaniu. Infolinia o dziwo też zorientowana, w przeciwieństwie do paru
> innych, z którymi miałem kontakt. U mnie był w serwisie około 2 tygodni, bo:
> 1. Były święta, 2. Remeament (koniec roku) 3."Brak części" padł mi ten
> przełącznik przesuwany w bok na DJ panelu. Rozbierania laptopa przed końcem
> gwarancji nie polecam.

> [...]

Ja bym mimo wszystko wyjął backup-battery - tą od biosu. Czasem
komputer, a szczególnie laptopy mają fochy i nie chcą się po nagłym
wyłączeniu ponownie włączyć. Wyjmij obie baterie, daj mu odpocząć
przez kilka minut i spróbuj wystartować. Możliwe też, że padła płyta
po nagłym odłączeniu zasilania, spowodowanym wyczerpaniem bakterii i z
jakiś dziwnych/nieznanych przyczyn nie chce startować normalnie.
Komputery to dziwne zwierzęta.

Pozdrawiam
Brattek