Re: asus i iPLUS

Autor: <leszek.porwol_at_gmail.com>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 21:36:52 MET DST

On 30 Mar, 01:03, "Michal AKA Miki" <jakistammic...@z.onetu.pl> wrote:
> "voyteck" <voyteck...@gmail.com> wrote in message

> No ale nie wiem, czy ta komorka obsluguje EDGE, nie mowiac juz o UMTS...
> Jednym slowem - jestes skazany na predkosci uslug 2 generacji - a zwykly
> GPRS to w dzisiejszych czasach juz rzecz, ktora sie mocno starzeje :)
>
> Jednak modemy 3G sa tansze, niz telefony z 3G, w dodatku nie martwisz sie o
> baterie, polaczenie bezprzewodowe pomiedzy modemem a komputerem itp...
> Jednak PCMCIA ma swoje niezaprzeczalne plusy :) Jedynie te antenki w
> globetrotterach sa dobijajace...

> [...]

Witam!!
Mam podobny problem. Posiadam model ASUS 6U-5002 (Procesor AMD).
Po zainstalowaniu aplikacji iPlus Menager pod Windows XP system się
zawiesił.
Pomyślałem że to wina systemu oraz innych aplikacji które były
zainstalowane (sporo śmieci nazbierało się w systemie) . Więc
postanowiłem przeinstalować system. Po postawieniu świeżego Windowsa
system nie wiesza się lecz nie może połączyć się z internetem za
pomocą karty iPlus. Sprawdziłem już wszystko i nie udało mi się
znaleźć przyczyny dlaczego tak się dzieje i jestem skłonny uznać że to
wina procesora (a raczej modemu iPlus który nie działa pod AMD),
ponieważ karta była sprawdzana na 3 innych laptopach z rodzina ASUS
lecz z procesorem Intel i wszystko działało prawidłowo.
Pytanie czy wyjdzie jakiś sterownik patch itp by to naprawić czy
trzeba kupić innego Asusa??
Mam nadziej że ktoś odpowie na moje pytanie podając rozwiązanie
pierwsze.
Pozdrawiam.