Athlon X2 BOX - za głośny wentylator

Autor: Ijon <ijonek_at_gmail.com>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 14:28:19 MET DST

Witam,

zakupiłem niedawno Athlona X2 3800+ EE na socket AM2 w wersji BOX. Jak
na mój gust jego wentylator pracuje zbyt głośno - podkreślam, jak na
mój gust. W obudowie Arctic Cooling Silentium Pro jest on
najgłośniejszym elementem.

Mam pytanie: czy można wymienić sam wentylator zestawu box,
zostawiająć box-owy radiator? A jeśli tak to jaki wentylator kupić -
podstawowym kryterium jest mały poziom hałasu, nie zamierzam podkręcać
procesora więc nie musi być bardzo wydajny.

--
Ijon
http://flickr.com/photos/ijonek