Problem z plyta lub RAM...

Autor: kj_s <krzychu0012_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 10:55:16 MET DST

witam
mam ASRock'a K7S8X i w nim sa 3 zlacza dla RAM aktualnie mam 2x512MB RAM
pozyczylem 1GB RAM w jednej kosci zeby sprawdzic i jak wlozylem ja to
wykrylo mi ja jako 512MB zamienilem z innym modulem czyli wlozylem w inne
zlacze i komp nie wstaje a gdy wlozylem ta 1GB samo to komp wykryl ja jako
512MB/100MHz i piszczal o jakims bledzie

i teraz mam takie pytanie czy ta kosc jest uszkodzona czy plyta glowna?
w instrukcji pisze ze max 3GB RAM