resetują się ustawienia ramów

Autor: btn <baton1_at_debacom.pl>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 06:52:25 MET DST

Mam proste pytanie.
Otóż raz na jakiś czas gdy wyłącze komputer wieczorem i gdy chcę go włączyć
następnego dnia jest to niemożliwe. Dlaczego? Ponieważ w BIOSie ustawienia
pamięci RAM resetują się ustawień automatycznych. Mam podkręcony procesor i
z tego względu muszę mieć indywidualnie ustawione pamięci. Nie wiem dlaczego
raz na kilka wyłączeń i uruchomień te ustawienia się tracą (zaznaczę iż
tylko te ustawienia) ale jest to niekiedy irytujące. Ma ktoś rade czym to
jest spowodowane i ewentualnie co wchodzi w grę aby się tego pozbyć?
Posiadam taką konfigurację: debacom.pl/~baton1/pckonfig.htm , bios F17

Pozdrawiam,
btn
www.btnpl.deviantart.com