Karty SD i SDHC

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 23:02:45 MET DST

Witam!

Otóż przydałaby mi się karta SD o pojemności 4GB. Jednak gdy szukałem
jakiegos modelu natknąłem sie na dwa rodzaje kart - SD i SDHC. SDHC podobno
nie działa w starszych czytnikach (ja taki mam). Czy karty "zwykłe" SD
występują tylko do pojemności 2GB? Czy każda karta SD o pojemności 4GB jest
automatycznie kartą SDHC? Pytam, bo na niektórych kartach o pojemności 4 GB
nie ma oznaczenia SDHC (ale za to jakieś 150x). Nie chciałbym wydać masę
kasy na kartę czterogigową, skoro nie bedzie mi działać w starym czytniku.
Pozdrawiam!

Sidi