Re: Problem - BIOS ubogi w opcje + restartujacy sie komputer.

Autor: R. <slayer38NOSPAM_at_NOSPAMvp.NOSPAMpl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 18:35:57 MET DST

Protz napisał(a):
> Użytkownik "Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9> napisał

> No niezle, mi sauna zajmuje godzine, ale w to wliczam 3 sesji wejscia i
> chłodzenia.
>
> Wracajac do Biosu - jest nowy bios, udalo sie. Byl F3, jest F5, ktory takze
> nie ma opcji ustawien obrotow wiatraka / temperatury.

U mnie (tez Gigabyte) wchodzisz w biosie do menu "PC Health status" i
tam jest wszystko na "disable"(tez mi pokazywalo ze jest goraco a nie
bylo)Jesli masz w domu jakis termometr(moze elektroniczny do mierzenia
temperatury ciała- pokazuje do 99 st.) to sprawdz temperaturemiedzy
zeberkami radiatora.

W moim biosie wyglada to mniej wiecej tak:

http://rmazurek.com/trash/bios/pchealth.JPG

A tak wyglada standoarowo okno po wejsciu do biosu:

http://rmazurek.com/trash/bios/normalne.JPG

--
          Pozdrawiam R. ;-)  giegie:7063613
            rmazurek |::@::| rmazurek.com
PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB
Sprzedam Opel Vectra A '91 B+G 3600PLN >> info_@ http://rmazurek.com