Re: Problem - BIOS ubogi w opcje + restartujacy sie komputer.

Autor: Protz <nie_at_mam.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 16:29:59 MET DST

Użytkownik "R." <slayer38NOSPAM@NOSPAMvp.NOSPAMpl> napisał

> Dokladnie. najlepiej ustaw w biosie zeby nie zwracal uwagi na temperature
> bo radiator i tak zapewne jest zimny.

Staty czy niestety, radiator jest mocno ciepły. Znaczy to ze chyba jest
dobrze przymocowany i tak wygląda.
Moze sprawdze tem po uruchomieniu po nocy? Chyba wtedy sie jeszcze nie zdąży
nagrzac.

> Dodatkowe opcje biosu masz po nacisnieciu "ctrl+1" lub "ctrl+F1" (nie
> pamietam dokladnie)

Nie działa. :(
Mam widocznie bios dla debili, moze to nie przypadek.
Moge sobie date zmienic na przyklad.

Protz