Re: Ocena zestawu do wszystkiego....

Autor: kj_s <krzychu0012_at_wp.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 11:17:07 MET DST

> Niemartw się uciagnie, ludzie mają ten zasilacz na Core 2 Duo i GF 8800GTX
> :)

8800gtx na 350W zasilaczu? cos mi sie niechce wierzyc ze ktos tak ryzykuje
jak podaja ze do tej karty minimum to 450W wiem ze moze troche przesadzone
ale mnie sie wydaje ze jak sie ma troche pieniedzy to mozna zainwestowac w
przyszlosc i sie nie martwic i jakis tam zapas jest a ten Chieftec chyba
jest nienajgorszy?