Re: ACPI, wspolne przerwania i win 2K/XP - co za g....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 10:09:29 MET DST

"Tomasz Holdowanski" <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote in message
news:6j8913t07q6bh42gb94bjdl5f55e8ben8b@4ax.com...
> Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 4 Apr 2007 14:49:13 +0200
> is the real date, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> has written
> something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> Matrox g450 dualhead. Byl wymieniany. Sterowniki tez. Znajdz mi karte
> na 2 monitory o takiej jakosci obrazu ponizej 50zl. Zreszta ja to
> pikus. Chcialbym zobaczyc jak wycierasz twarz po opluciu przez
> wlasciciela jakiejs specjalizowanej grafiki za iles tam tys. zl. po
> uslyszeniu takiej porady.

A co to mnie obchodzi. To problem właściciela sprzętu, mój działa
poprawnie. Dla mnie możesz sięgać w tej dyskusji po najbardziej
absurdalne argumenty, mnie to pikuś.

> Nawiasem mowiac, jest to chamskie zwalenie
> na uzytkownika odpowiedzialnosci za bledy producenta.

Bzdura. Użytkownik ma *obowiązek* sprawdzić kompatybilność sprzętu z
używanym oprogramowaniem. Jest coś takiego jak "hardware compatibility
list". I tyle w tym temacie.

> Chetniej bym posluchal jakiegos racjonalnego wytlumaczenia, dlaczego
> NIE MOGE zarzadzac ustawieniami ACPI z poziomu oprogramowania.

Już je dostałeś, tylko nie chcesz go przyjąć do wiadomości...

> Tym bardziej sklaniam sie ku opinii, ze tworcy tej czesci ACPI nie
> popisali sie inteligencja. Wiara, ze w komputerach wszystko zawsze
> dziala jak nalezy, to proszenie sie o klopoty :P

No ale to Ty właśnie tak sądzisz. Wierzysz, że pakując 'jakiś' sprzęt do
komputera system *musi* z nim poprawnie współpracować. Praktyka
pokazuje, że to się często sprawdza, ale _nie_zawsze_. I nie ma co
lamentować z tego powodu na grupie ;-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/