Re: zakup nowego komputera

Autor: <agapryw_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 22:56:15 MET DST

No tak kochani:-)
Bardzo dziękuję Wam za wymianę informacji.
W sumie to już chyba jestem bardziej światła w tym temacie......
Z pewnością kupię obudowę z osobnym zasilaczem, namówiliście mnie. W
końcu od muzyki jest tylko piękniejsza cisza, którą uwielbiam.więc
głośny komp nie wchodzi w rachubę.
Nagrywarka faktycznie LG odpada, macie rację długo myśli-tak ma mój
sam czytnik, a co dopiero nagrywarka.
Dalej nie wiem co do monitora, może ktoś mi poradzi i podpowie co
sądzi o : LG 19 M1921A LCD
z Tv i pilotem?????
a może juz ktoś taki ma i chetnie wymieni jego wady i zalety w
uzytkowaniu?
Czekam na dalesz wasze cenne uwagi.
Pozdrawiam cieplutko i zyczę wszystkim zaglądającym Wesołych Świąt
Agata