Re: Bardzo cichy dysk - jaki ?

Autor: Zet <antyspam_at_niema.maila>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 13:57:49 MET DST

"Wojciech Skrzypinski" <usun.skrzyp@gmail.com> wrote in message
news:4612ac7d$0$13181$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Witajcie,
>
> Ciag dalszy budowy supercichego PC :) Rozmawialismy juz o dyskach i
> wspominaliscie, ze :
>
> 1. Seagate Barracuda IV 40 GB ATA-100 (na lozyskach olejowych)

Zgadza sie - mialem do niedawna.

> 2. Seagate Barracuda 7200.9 160 GB

Mam 2 szt, sa ciche tylko jedna uwaga - lubia wpadac w wibracje, ktore
objawiaja sie parosekundowym "bzzzzzzz...bzzz...bzzzzz". Proponuje kupic
gumowe sanki (Noiseblocker lub Scythe za jedyne ok 50zl) lub polozyc na
spodzie obudowy na kawalku gabki (za jedyne 0zl - ta metode zastosowalem).

[ciach]

> Jak wyglada sprawa z Barracuda 7200.10 ? Duzo glosniejsze, ma ktos
> porownanie ?

Uwazaj na Barracude 320GB SATA - nie polecam - pisk silnika od ktorego boli
glowa po 1h. Natomiast 250GB SATA tylko lekko piszczy, i w zamknietej
obudowie nie jest to slyszalne (najlepiej tak jak podalem wyzej - gabka na
spod obudowy).

pozdrawiam