Re: Pamięci DDR - ceny....

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 11:47:41 MET DST

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 4 kwiecień (środa),
znalazłem donos TW *Jerzy Andrzej Dąbrowski*,
o treści cytowanej poniżej:

> Witam!
>
> Zauważyłem że pamieci DDR bardzo zdrożały, są droższe od DDR 2 ! Czym to
> jest spowodowane?
>
> Czy Waszym zdaniem DDR-y będą jeszcze drożeć, czy już tanieć ? Chciałbym
> kupić w niedługim czasie dwie kosći, i się zastanawiam kiedy będzie
> najlepszy moment...
>
> Pozdrawiam,
> J.A.D.

Zdaje się że pamięci DDR już odchodzą do lamusa historii. Nikt nie
produkuje tylko wyprzedaje zapasy, a te się kończą. Tak więc ich cena
będzie już tylko rosnąć. Tak było z każdymi podzespołami komputerowymi.
Szczególnie to widac na przykładzie pamięci. Zobacz jakie ceny osiągaja
pamięci SIM lub SDRAM o porównywalnych pojemnościach do DDR2.

--
...:::WISKOLER:::...
Gdzie z tym ryjem, no gdzie...