Utrata partycji NTFS

Autor: Pitras <piotret_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 09:19:13 MET DST

Cześć

Przy instalowaniu Linuksa coś namieszałem i straciłem partycje na
dysku. Użyłem narzędzi z płytki Hiren's Boot a dokładnie Active Data
Recovery.(potem innych również)
Program odnalazł partycje i odtworzył je wraz z zawartością. Jednak
dysk nie był widoczny pod windows. Gdy podpiąłem dysk do innego
komputera to widziałem tylko jedną partycję na którą nie mogłem wejść
(informował mnie że nie jest sformatowana)
W efekcie zacząłem kombinować. W chwili obecnej zniknęła zawartość
pierwszej partycji na której były pliki systemowe i Windows XP (ADR
widzi ją pustą).
Co ciekawe gdy odpalam różne narzędzia z poziomu Windows na innym
komputerze to widzi ten dysk jako 128 GB choć w rzeczywistości jest to
250GB. Gdy bootuje z Hiren's boota pokazuje dobrze.
Dysk miał 5 partycji z trochę pomieszanymi literami dysku (J to była
partycja rozruchowa)
Macie jakiś pomysł jak z tego wybrnąć ??

Pozdrawiam