[LCD] jaki jest naprawde dobry?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 23:10:59 MET DST

Witam
Wkoncu stanalem przed koniecznoscia zakupu monitora LCD 19". Do tej pory
myslalem, ze juz wiem co chce. Najpierw czekalem na spadek cen EIZO ale
opornie te ceny ida w dol. Myslalem tez o FSC P19-2,m ale ciezko go juz
chyba dostac. Ostatnio slyszalem co nieco dobrego o Samsung 971p i cos o
jakims NECu. Ale gdy przyszlo podjac decyzje - zglupialem :) Prosze was o
zawerzenie kregu "podejzanych" do konkretnych modeli.
Potrzebny mi monitor do tworzenia stron WWW, obrobki grafiki/zdjec, obrobki
video, czasem jakis film, rzadziej gry.
Nie chce matrycy typu TN. Chce miec funkcje pivot i regulacje wysokosci
ekranu. Monitor powinien gwarantowac szerokie katy widzenia (178 stopni
pion/poziom), pelna palete kolorow, posiadac regulacje OSD poprzez
przyciski na panelu. Oczywiscie chodzi o ekran 19".
Chce sie zmiescic cenowo w granicay +/- 1500 zł brutto.
Co moglibyście mi polecic? Czy P19-2 to jeszcze dobry jak na ostatnie czasy
monitor, czy ma juz jakis nastepcow (nie musi miec glosnikow)? I jesli nie
EIZO to co? Samsung, NEC? ;-)
Prosze zawezcie moj wybor
Pozdrawiam
Paweł