Re: klawiatura z miekkimi klawiszami (typu laptopowego)

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 22:51:36 MET DST

Dnia 30 Mar 2007 01:59:54 -0700, Mamut napisał(a):
> Witam
> Szukam klawiaturki z klawiszami o przyjemnym miekkim kliku i o plaskim
> ukladzie klawiszy jak w laptopie.
> Cos jak to: http://www.allegro.pl/item178760827_klawiatura_xp7110_multimedia_slim_gw_od_ss_gratis.html
> Waznym jest tez zeby klawiatura nie byla za dluga ale klawisze
> numeryczne powinny byc (w odróznieniu od laptopa). Najwazniejsze jest
> wlasnie to miekkie wciskanie a nie twarde jak w wiekszosci najtanszych

Ostatnio kupiłem coś takiego - i bardzo sobie chwalę... Nawet ukochany
bezprzewodowy logitech idzie w odstawkę...

http://www.komputronik.pl/Klawiatury/Microsoft/retail/Microsoft_Comfort_Curve_Keybord_2000_B2L_00071_/pelny,id,25742/

Klawiatura ma idealny układ klawiszy - wszystko jest na swoim miejscu, nie
nma debilizmów typu wielki del zamiast inserta albo printscreen przeniesiony
nie tam gdzie trzeba. Klik podobny jak w laptopach, pracuje się na niej
bardzo komfortowo.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944