Re: Escape w myszce Microsoft

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 21:39:28 MET DST

Osoba "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> napisała na
pl.comp.pecet:

> Witam
> klawiszom w myszce można przypisać różne funkcje
> Dla mnie kluczowym jest Escape pod kciukiem, lecz w sterach od nowej
> myszki (MS notebook optical mouse 3000) nie ma do wyboru takiej
> funkcji. W starszych myszkach Micorsoftu była...
> Co radzicie zrobić by mieć tego Escapa?

Poszukaj na grupach o Windowsie.
Powiem Ci, jakbym to w Linuksie zrobił. Jest polecenie do odczytania
kodu klawisza. Następnie ten kod wpisuje się do jakiegoś pliku
konfiguracyjnego, podpina pod niego polecenie i już działa. Do Windy
szukaj czegoś podobnego ;)
Czyli potrzebna będzie dodatkowa usługa, która zajmie się
przechwytywaniem tego przycisku.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur