Re: tanie używane urządzenie wielofunkcyjne...

Autor: alebum <fajnysklep.wytnijmnie_at_fajnysklep.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 20:39:20 MET DST

Mamut napisał(a):

> no moglbym, mialem oferte na allegro za 169zl, nowke Lexmarka tyle ze
> bez tuszy ale za to z ogromnym wyswietlaczam LCD i gwara na pol roku.
> Tylko dokupienie samych tuszy (prawdopodobnie z glowicami) wyszlo by
> ponad 100zl wiec odpuscilem.

W ZADNYM WYPADKU LEXMARKA!!
Wychodzi potwornie drogo w eksploatacji. Ja bym proponował jakieś
urządzenie wielofunkcyjne HP, najlepiej z tych ciut starszych, do
których wchodzą tusze HP 45 i HP 78 - mają dużą pojemność i nie ma
problemu z dostępnością zamienników do nich.

Natomiast zastanów się czy nie warto dorzucić troche kasy i kupić
drukarkę laserową. też są dostępne wielofunkcyjne. Wychodzi taniej w
eksploatacji, drukuje to szybciej od drukarek atramentowych i wogole
jest super :)

--
tusze, tonery, folie do faksów
http://www.fajnysklep.pl