monitor lcd 17

Autor: compbatant <FAKE_at_FAKE00.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 18:48:25 MET DST

witam,
zastanawiam sie nad kupnem monitora SAMSUNG 17" SM770P (nie dla mnie).
Glowne zastosowania: ogladanie, prosta edycja zdjec tak wiec kolory
musza byc dobrze odwzorowywane oraz internet.
Denerwuje mnie brak przyciskow, podobno niektorzy maja problemy
z dedykowanym programem do obslugi monitora, martwie, sie tez
ze w przyszlosci producent moze olac starsze monitory i nie wypuscic
wersji programu dla jakiegos systemu/platformy. Widzialem niezalezny
open sourcowy program do sterowania parametrami monitora na linuxa
i teraz pytanie czy monitor zapisuje swoja konfiguracje po wylaczeniu
gdzies w jakiejs swojej pamieci wbudowanej czy to program startujacy
razem z systemem za kazdym razem ustawia jego parametry? Jesli
zapisuje to bedzie mozna miec zawsze livecd z linuxem i w razie
czego zmienic ustawienia w przyszlosci jak producent oleje ten monitor.

A moze jednak jakis inny monitor ktos poleci w podobnej cenie?

--
 /\(o_   Mateusz Dworak aka compbatant