Re: Jak regulować prędkość wentylatora na procesorze ?

Autor: Cezy <c_l_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 17:37:27 MET DST

> Są wiatraczki z termistorowo sterowanymi obrotami (jeden z Arctic Cooling).

Dzięki za podpowiedź. Znalazłem go i wygląda na to że nawet nie trzeba
nic lutować.
http://www.allegro.pl/item181227766__arctic_cooling_super_silent_4_ultra_tc_p4_478_fv.html

Ja mam teraz taki:
http://www.allegro.pl/item181743461_pentagram_freezone_qvc_100cu_socket_a_754_939.html

No i teraz mam nowy problem:
Procesor(Northwood czyli ten chłodnieszy P4) jest podkręcony z 3,4 na
3,7 i w stresie ma 56 stopni przy maks obrotach mojego wentylatora.

Czy ktoś się orientuje czy ten Artic podoła?