Jakie sterowniki zainstalowac??

Autor: m m <wiwienka.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 13:01:34 MET DST

witam wszystkich

Kupilam niedawno platke firmy ADLINK ktora posiada 8 portow COM wychodzacych
z jednego niby kabla. Moj problem polega na tym ze do tego zestawu dostalam
plytke instalacyjna ktora zawiera sterowniki chyba do wszystkich sprzetow
jakie firma ma. Wiec w zwiazku z tym nie wiem jakie sterowniki mam
zainstalowac bo jest ich naprawde duzo. Szukalam na stronie producenta niby
tam cos podobnego bylo zainstalowalam to co tam bylo napisane ale niestety
nic z tego. Ktos niedawno napisal mi zebym zaplacila komus i ktos madry mi
to zrobi Bardzo chetnie zaplace komus by mi to zrobil niestety szukam takiej
osoby juz bardzo dlugo Mam to utrudnione gdyz mieszkam poza granicami kraju.
Moja prosba moze ktos mial cos podobnego albo zna sie na tym sprzecie i
moglby mi cos podpowiedziec bo sprzet potrzebny a lezy bezuzyteczny narazie
z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam