przetaktowany Barton 2500XP na 3200XP

Autor: MOST <gta100_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 11:01:53 MET DST

Czy stale przetaktowany Barton 2500XP na 3200XP może wpowadzać błędy co do
danych przechowywanych na dysku, w pracy biurowej itd . Płyta Asus A7V600-X.
Nadmieniam że podkręca się bez problemu, nie grzeje się nadmiernie,
przechodzi wszystkie "Marki" bez zwiech. Chodzi mi tylko czy nie będą
wystęopować błędy co do danych na dysku ewentualnie. Wiem że do biura to i
2500XP wystarczy ale więcej mocy darmowej nigdy nie za wiele.