Jaki dostawca internetu xDSL w polsce?

Autor: JG <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 21:53:33 MET DST

Witam!
Mam nadzieje ze nie NTG .. bo to w sumie kazdego kto ma peceta interesuje ;)
Ostatnio byla dosc glosna dyskucja na temat nowej uslugi - MULTIMO (GTS
Energis) Jak duzo jest jej zwolennikow - tyle tez przeciwnikow. Nie chce
sie rozpisywac na tematy czysto technicze odn Mutimo tylko chce waszych
opini kto go ma - jak on naprawde dziala na dzien dzisiejszy? Z neostrada
mam niemile wspomnienia...
Szukam dobrego dostawcy , interesuje mnie lacze 6144kbit/s. Mieszkam 50m od
centrali wiec nie powinno byc problemow z laczem. Biore pod uwage wlasnie
Multimo lecz znajomy dal mi linka rowniez do Telekomunikacji Kolejowej
(usluga TDI) , upload ma dwa razy wiekszy niz Multimo(DL taki sam) , stale
IP, oczywiscie rowniez brak limitow transferow. JAk to w praktyce wyglada ?

pozdr JARO