Re: Cichy zasilacz z allegro

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 20:02:21 MET DST

Użytkownik "btn" <baton1@debacom.pl> napisał w wiadomości
news:eurffl$nop$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "tu-i-tam" <to-i-owo@o2.pl> napisał w
> (..)
> Może to być kwestia danego egzemplarza, przypadku, przyczyn zewnętrznych,
> tolerancji "hałasu", ciężko stwierdzić jednoznacznie poprzez kabelek.

No ja w sumie odkurzaczy i suszarek nie lubie ale jakims maniakiem ciszy tez
nie jestem i dlatego wydaje mi sie to dziwne. W kazdym razie w przypadku
tego
mojego okreslenie "bezglosny" to bardzo powazne naduzycie. Moze to w sumie
miec zwiazek z marnym chlodzeniem w mojej obudowie bo mam praktycznie
tylko 2 wentylatory i procesor (celeron D) pewnie mocno ogrzewa zasilacz
bo jest zaraz przy grilu.