Re: tanie używane urządzenie wielofunkcyjne...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 15:54:23 MET DST

** Mamut wrote:

> no moglbym, mialem oferte na allegro za 169zl, nowke Lexmarka

Ojojojoj... ale zdajesz sobie z tego, że finalnie interesuje Cię cena
*używania* drukarki (czyli też materiałów eksploatacyjnych), nie tylko
jej zakupu.

> tyle ze bez tuszy ale za to z ogromnym wyswietlaczam LCD

Jeżeli drukarka ma ogromny wyświetlacz LCD to zapewniam Cię, że jest
trudna w obsłudze. :) Drukarka to powinna mieć 1 przycisk i generalnie
drukować jak się kliknie drukuj. Dla mnie idealnym przykładem
ergonomicznych drukarek to są HP - np. 1300N - jest jeden guzik. Mam
kilka takich, cholera działają wszystkie od kilku lat, drukując ok.
5000 kopii miesięcznie, zero serwisowania, zero niczego. Te modele im
się udały, niestety już nie ma ich w ofercie.

> i gwara na pol roku.

Gwarancja na pół roku to słaba gwarancja, z drukarką to chciałbym aby
przez jak najdłużej miałbym ją głęboko w poważaniu. W sensie się
zepsuje to przyjeżdża kurier i zabiera do serwisu. Cenię swój czas.

> Tylko dokupienie samych tuszy (prawdopodobnie z glowicami) wyszlo by
> ponad 100zl wiec odpuscilem.

Ano właśnie.

> male obciazenie, ok 30str dziennie wydruku i kilkanascie kopiarką.

To faktycznie niewielkie.