Stary Compaq PIII 1, 2GHz ..czy.. nowy HP500 CeleronM350 1, 3 ?

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 12:15:49 MET DST

witam
zastanawiam sie nad zakupem taniego laptopa ktory mialby zastapic
desktop (sempron2000).
I mam dylemat czy lepiej kupic Stary Compaq PIII 1,2GHz mniej wiecej
za ok.1100 czy moze nowy HP500 z Celeron M350 1,3 na pokladzie za
ok.1800zl ?

Wazne sa dla mnie kwestie ekonomiczne, bo nie chce ladowac w ten zakup
zbyt duzej ilosci pieniadzy.

Ogolnie zastanawiam sie nad wydajnoscia Celeronow M w stosunku do
Pentum III. Czy warto kupic nowego czy starego ?

--
Dzieki za wszystkie wypowiedzi
pzdr.