Re: Licznik pradu na podstawie parametrow kompa

Autor: Piotrr <wuwek_at_tnijto@poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 23:36:57 MET DST

Użytkownik "Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> napisał w wiadomości
news:3d331$4610033a$594e255a$3732@news.chello.pl...

> Wlasnie tego uzywalem i wyszlo mi ponad 270W, podejrzanie duzo.

To są wartości maksymalne przy używaniu wszystkiego jednocześnie
- do ustalenia mocy zasilacza i chłodzenia.

Na początku (bez żadnych elementów) masz 38 W, więc jak w max
masz 270 W to średnia jest 154 W.

Popatrz na wartości przy konkretnych elementach i od 270 odejmij
napędy, połowę karty i dysku i zostanie Ci jakieś 200 W.

A i jeszcze trzeba dodać monitor i np. głośniki, czyli jakieś 300 W cały
zestaw ciągnie. Jak sie długo używa to te 25 zeta miesięcznie kosztuje.

Jak chcesz sprawdzić ostatecznie to miernik lub
http://www.allegro.pl/item179020382_licznik_zuzycia_i_kosztow_energii_elektrycznej.html

Piotr