Re: LCD do 1000pln

Autor: Czabu <czabu_WYTNIJ_TO__at__WYTNIJ_TO_op.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 23:19:20 MET DST

Użytkownik "ARO" <nie@dam.mejla> napisał w wiadomości
news:euohk6$7oc$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Jakim producentem monitorow LCD i/lub modelem monitora LCD warto sie
> zainteresować w cenie do 1000pln i dlaczego?
>
> Moje wymagania :
> - przede wszestkim gwarancja na kazdy pixel/subpixel,
W tej chwili chyba tylko Philips daje 3 lata pełnej gwarancji na "czystą"
matrycę i to tylko na modele serii 190B7C oraz 190X7FB. Niestety parametrami
nie biją konkurencji, ale jeżeli matryca bez martwych pixeli ma być
argumentem, to być moze Tobie wystarczy.
LG dawało też jakiś czas temu 30 dni na sprawdzenie matrycy i w razie
wystąpienia martwych pixeli wymieniali wadliwy egzemplarz. Jak jest teraz
nie wiem, nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia tej informacji.

> - musi dac sie zmieniac nachylenie ekranu (to sie pivot chyba nazywa),
PIVOT to obrót okranu o 90 stopni w prawo lub w lewo. Na pewno o to Ci
chodzi?

> - musi miec zwykle złącze d-sub, DVI niekoniecznie,
> - niski czas reakcji i dobre kąty widzenia oraz ogolnie dobry obraz
> (rownomierne podświetlenie, naturalne kolory, itp.) beda dodatkowym atutem
> przy takiej cenie ... tak, wiem, ze tak to tylko w erze :)
Może LG 1932P? Ma PIVOT, D-SUB, DVI, w sklepie dla mądrych inaczej można go
kupić chyba za 940zł. Jeżeli ktoś potwierdziłby informację o 30 dniach na
sprawdzenie matrycy, od biedy spełniłby Twoje założenia.
W tym samym sklepie widziałem też Samsunga 203B za 900zł, też ma wszystko co
poprzedni i 20" matrycę. Tylko loteria z pixelami...

Pzdr
Czabu