Re: Jaka płyta główna i procek? Doradzcie!

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 16:38:25 MET DST

> Jak masz SATA-1 to ustawisz sobie zworkę w dysku na try SATA-1 i spokojnie
> pójdzie. Niektóre chipsety nawet nie wymagają ustawiania zworki.
> Jeszcze taka mała uwaga dotycząca błędów stylistycznych - "wogole nie
> uruchomie komputera na nim?" - tak mógłbyś napisać gdybyś chciał na nim
> postawić system na starej płycie a przecież tego robić nie będziesz tylko
> skopiujesz na niego dane. Powinno bardziej zabrzmieć " wogole nie
> uruchomie komputera z nim?"

Teraz sprawdzałem i moja płyta
(http://www.strefacen.pl/sctree/front_end/000001_computers/b00ecb9_motherboards/b010406/product_view)
obsługuje SATA, mój dysk jest obecnie ATA, a chce kupić SATA2 :) Nie stać
mnie aby kupić najpierw dysk SATA2, a potem mój ATA sprzedać tylko chce
najpierw sprzedac mój ATA i w tej sam dzien kupic i podłączyć SATA2, a
dopiero za 2 miechy kupie sobie płyte główną i procek :) Czyli mogę tak
zrobic jak opisałem? :)