Re: problem z pamięcią

Autor: Fingolfin <fingolfin_at_barlinek.biz>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 13:59:18 MET DST

Feromon napisał(a):

> Nie znam płyt ASUSA, które miały by gniazda SDR i DDR - to raczej cecha
> tanich ASROCKów ECSów.
> Podasz model płyty to się wyjaśni...

Sorry, wczoraj dopiero spisałem sobie dane płyty i to faktycznie ASRock
P4I45D, Socket 478 dla Pentium4/Celeron. Coś mi się z tym Asusem pomyliło...

> Teraz metodą podmiany podzespołów - pojedyńczo, w innym kompie - sprawdź
> co uległo zagładzie.

To może być trudne, gdyż nie wiem jak domowym sposobem wymienić
kontroler pamięci, a to go podejrzewam o uszkodzenie.
Marcin Czajka pisał o zworce do ustawienia typu pamięci, ale nie udało
mi się żadnej takiej znaleźć. Mogę prosić o jakieś szczegółowe namiary?

--
Z pozdrowieniami
Fingolfin