Re: Cichy wentylator na Athlona na Socket A

Autor: Małe jasne to jest piwo, duże jasne to jest słońce <pisz_at_wp.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 01:41:55 MET DST

Mam starszy model, działa u mnie od 4 lat bezproblemowo i co najważniejsze
"bezszelestnie"
Ma regulowana automatycznie w zależności od temperatury szybkość
Mam Athlona XP Mobile który dostosowuje swoją szybkość w zależności od
obciążenia
(zakres pd 500 MHz do 2200 MHZ) co w połaczeniu regulowaną szybkościa
wentylatora w zalezności od temperatury daje idealny zestaw

Ten wentylator nie sposób usłyszeć :)

Darek