Re: [ot] Batch converter do grafiki - jaki ?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 19:40:45 MET DST

** Jerzy Andrzej Dąbrowski wrote:

> Ale z tego co widze (opis na stronie) to nie program, tylko
> biblioteka do wykorzystania we własnych programach ?! (czy się myle?).

To jest zestaw małych programów robiących to co chcesz no i
biblioteki/API dla różnych języków.

> Jeszcze nie ściągnałem go. Czy języki C++, Java,...itd. służą jedynie
> za makra ?

Możesz używać w tych językach ale nie musisz. Równie dobrze możesz
prostą linijkę w powłoce/skrypcie typu:

for file in *.JPG; do
  # tutaj zestaw poleceń co chcesz zrobić na plikach
done

A zrobić można wiele:
http://www.imagemagick.org/script/command-line-tools.php