czym przesłac sygnal (dzwiek) kilka metrów bez kabla

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 19:23:04 MET DST

czy jest urządzenie, które pozwoli mi przesłać dźwięk z odtwarzacza jakim
jest komputer do innego pomieszczenia, niedaleko, jednak bezprzewodowo, bez
kabli?

odległość nieduża, 10 metrów, jeden zakręt właściwie łuk ok. 30 stopni -
czyli droga chyba nietrudna do pokonania.

czy mogę czymś przesłać dźwięk (muzykę), a podobnym urządzeniem z zestawu
odebrać w drugim pokoju? jakość nie musi być wysoka, nie jestem audiofilem,
ale też żeby dało się tego słuchać w miarę, by dźwięk był akceptowalny, nie
jak brzęczenie kiepskich słuchawek dousznych słyszane z kilu metrów.

najbardziej pożądane rozwiązanie - z komputera "urządzeniem" dźwięk wysłać,
a odebrać i "wpuścić" na zestaw głośników 5.1 w innym pomieszczeniu.

czy to jest możliwe, czy takie coś jest do kupienia, jak to w ogóle się
nazywa i czego szukać w sklepach?