Re: Jaka jest przyczyna wolnego drukowania?

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 15:57:09 MET DST

> http://www.tinyurl.pl?f38fAY0m
Dzieki za link.
Przeczytalem tam ze mozna zmienic tak, aby cpu kompa czesc obliczal.
Podany zostal link do screenshotu z drukarki LJ 5L:
http://img236.imageshack.us/img236/2401/drukarkaaz1.jpg

Natomiast w moim sterowniku nie mam czegos takiego. Tu screenshot z
mojej drukarki:
http://img477.imageshack.us/my.php?image=snaprm5.png

Masz jakis pomysl, gdzie to sie u mnie ustawia?

> Zerknij na to. Generalnie slabe CPU w drukarce.
:-/ Masakra.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka