Re: max. procesor do płyty Asus A7N8X - jaki ?

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 14:48:10 MET DST

Marcin Czajka nastukał(a):

> Pomijając te "liczne przykłady" napiszę ripostę. Sugerujesz, że autor
> może mieć jakieś tam profesjonalne zastosowania, itp. Spójrz na tytuł
> wątku i napisz mi o jakim poziomie wiedzy on świadczy. Dla mnie to
> typowy laik, który szuka pomocy na grupie bo nie potrafi sam czegoś
> znaleźć. Jakby był profesjonalistą chociażby w jakiejś grupie programów
> napisałby na czym pracuje i powód dla którego nie może/nie chce zmieniać
> sprzętu. A tak wypadł na małolata, który myśli że za małe pieniądze
> zrobi super bolida ze swojego blaszaka. Równie dobrze może mieć słabą
> [...]

Z radą w stylu - "jeśli nic Cię nie trzyma, zmień platformę na nowszą
platformę" zgadzam się w 100%. Twierdzenie, że "przepłacenie" na procesorze
jest _zawsze_ nie na miejscu jest jednak mylne i tyle.

EOT :-)

Ps. Zadał pytanie jasno - jaki max procesor do tej płyty wejdzie i tyle.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...