Re: dlaczego nie win98?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 10:16:53 MET DST

Proces ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> zwrócił błąd:

> tak sobie szukam komonentów do nowego kompa, i w wiekszosci instrukcji
> nowych płyt g łównych jest informacja zenie nadają sie do pracy z win98.
> Staroc ten windows - taksobie pomyslałem. jednak, mam w swoim kompie
> płyte która też straszy takim ostrzeżeniem, ale DOS na niej działa! Nie
> posiadam win 98, ale zastanawiam sie czy on "nie ruszy" czy bedzie
> działał, ale nie wykorzysta czegos tam na nowej płycie.

IMO może mieć problemy z pełnym wykorzystaniem ACPI. Wiele progsów
chłodzących które zawierają wsparcie dla win98 nie daje wszystkich
możliwości, mimo że mają stery pisane specjalnie dla win98. Poza tym
miewałem w czasach 98 konflikty których nie dało się rozwiązać, a pod XP
ich nie było. Takie rzeczy rozwiązują czasem update BIOSu, ale kto by to
robił/testował dla win98? Sam system powinien ruszyć, najwyżej czegoś
tam nie wykorzysta.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8