Scalone Partycje? :(

Autor: supprac <supprac_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 23:45:03 MET DST

Witam Serdecznie!
Mam pewien problem: Chce sformatować jedną partycje (dysk C: na którym jest
system) a pozostałych nie chce ruszać , poniewaz mam na nich wazne pliki i
aktualnie nie mam jak zrobic ich kopii :(.

Kiedy podczas reebotowania włączam instalacje (win XP z sp2 ) zamiast 3
partycji przy wybieraniu gdzie zainstalować Windows pojawia sie tylko jedna
o pełnej pojemności dysku do wyboru.

Co zrobic zeby mozna bylo sformatowac tylko C: i zainstalowac na nim
system??

Za pomoc z góry dziekuje :)