Re: klawiatura z miekkimi klawiszami (typu laptopowego)

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 22:54:33 MET DST

Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1175282024.645223.122380@l77g2000hsb.googlegroups.com...

raczej stanowi problem ale tak z ciekawosci jak tego uzywasz? masz dwa
komplety akumulatorkow ktore ladujesz na przemian ? na ile starcza
jedno ladowanie ciaglej pracy ? Poza tym to opoznienie jest widoczne
nawet w bardzo drogich klawiaturach, przynajmniej tak bylo jeszcze z
dwa lata tamu jak bawilem sie takimi klawiaturkami.

Ja mam zestaw z trochę innej półki cenowej (Logitech UltraX Cordless) ale na
część pytań mogę odpowiedzieć. Używam akumulatorów Sony, GP albo Panasonic
2300-2500 mAh. Starczają na dosyć długo ale zawsze mam jeszcze 4
akumulatorki w zapasie (używam aku w myszce, cyfrówce, itp). Koszt zakupu
nie jest przeszkodą, bo ostatnio kupiłem 4x Panasonic po 4zł sztuka. Na ile
starcza ładowanie nie wiem bo nie zwracam na to uwagi ale napewno minimum 2
miesiące. W klawiaturze używam baterii alkalicznych bo i tak zmieniam je raz
na rok. Opóźnienia nie widać ani w myszce ani w klawiaturze.
Jeszcze jedna sprawa - uważam, że nie warto oszczędzać na klawiaturze i
myszcze. Raz, że się tego dotyka codziennie a dwa, że te tańsze starczą i
tak na krócej (mogą zacząć hałasować, klawisze mogą się poluzować).
Klawiaturki zmieniałem wcześniej co jakieś pół roku a to jest pierwszy
model, którego używam ponad 2 lata. Licząc, że co pół roku wydawałem ok 50zł
na zmianę klawiatury to ok 180zł za obecną nie jest jakąś wielką sumą - 4
zmiany = 200zł a nadal używam jednej. No i przez cały ten okres używam
jednej z najlepszych wtedy klawiatur i myszek.