Wyjechany wentylator w garcie graficznej

Autor: szafir lecz nieoszlifowany <czaternikWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 16:19:37 MET DST

Mam dosyć starą kartę graficzną: svga geforce2mx 400 32MB oraz płytę główną: ecs
p4ita p4 i850 atx (pamięć rim 128 rambus 800mhz).
Od kilku dni wentylator na karcie graficznej strasznie huczy.

Czy do mojej karty graficznej można kupić w sklepie wentylator? (jeśli tak to w
jakiej cenie)
Czy z moją płytą główną będzie współpracować każda nowo zakupiona karta graficzna?