Re: max. procesor do p³yty Asus A7N8X - jaki ?

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 11:09:23 MET DST

Marcin Czajka nastuka³(a):

> Wcale nie jest mi g³upio bo ASUS A7N8X nie zmie¶ci siê do barebone. A
> miniaturyzacja komputerów w obudowach typu barebone czy media center jest
> kosztowna i to wy³acznie problem w³a¶ciciela. Ka¿dego innego posiadaj±cego
> normaln± obudowê problem braku wyboru nie dotyczy, bo zawsze jest jakie¶
> wyj¶cie.

To by³ przyk³ad :-)

Przybli¿ê Ci inn± okoliczno¶æ, kiedy warto rozwa¿yæ "przep³acenie" przy
zakupie procesora.

Wyobra¼ sobie, ¿e masz komputer na przyk³ad w ksiêgowo¶ci, jeszcze na Win98.
Zainstalowane kilka do¶æ starych programów ksiêgowych/bankowych, do czê¶ci z
nich ju¿ nie ma supportu, kto¶ kiedy¶ spêdzi³ byæ mo¿e d³ugie tygodnie na
rozwi±zywaniu przeró¿nych problemów z dzia³aniem poszczególnych z nich.

Dodatkowo, czê¶æ nowych p³yt g³ównych i innego sprzêtu ju¿ nie ma wsparcia
dla Win98. Przej¶cie na XP to z kolei ryzyko, ¿e nie wszystko bêdzie dzia³aæ
i nie da siê zmusiæ do dzia³ania {przyk³ad - stara drukarka fiskalna
dzia³aj±ca wcze¶niej w aplikacji DOS-owej}. Mog± wyst±piæ przeró¿ne problemy
a z kluczem zabezpieczaj±cym aplikacje i ca³a masa tego typu problemów.

Wola³by¶ wydaæ 400pln na nowy procesor zamiast 300pln na na now± p³ytê g³ówn±
i nowy szybszy o kilka procent procesor? :-)

--
  /          /\  - IE u¿ywasz? powa¿nie? A w publicznej toalecie...