Re: Jak programowo ściszyć dysk twardy Samsunga?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 09:53:44 MET DST

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message
news:1w1swzedv7ka1$.dlg@saikokila.pl...
> Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> A powiedz mi w czym silnik Nidec lepszy? Nidec ma wiele fabryk i
> ciągle
> się rozszerza, można źle trafić. Właśnie odkupuje fabrykę silników
> elektrycznych do dysków od Hitachi. Ja mam Samsunga z silnikiem
> Hitachi
> i cichy on nie jest. Niedługo te same silniki będą sprzedawane pod
> marką
> Nidec, jeśli już tak nie jest.
>
> IMHO OP źle trafił, dysków Samsunga głośnych jest sporo i nie jest to
> trudne.

Opieram się tutaj m.in. na statystykach odpowiedzi zaobserwowanych na
ten temat na grupach dyskusyjnych. Ci którzy pisali o cichych Samsungach
mieli dyski z silnikiem NIDEC. BTW wszystkie moje Samsungi też mają
takie silniki. W otwartej obudowie, która cichutko szumi obok mnie, są
cztery takie dyski (250 GB SP2514, 2x80GB SP0802, 80 GB SP0812). Poza
delikatnie skrobiącymi głowicami są one praktycznie niesłyszalne.
Natomiast stara Barracuda IV, którą czasem włączam, już wyraźnie szumi
silnikiem, no ale ona ma już swoje lata i ma prawo być głośniejsza niż w
chwili zakupu.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/