Re: 250GB widziany jako 32GB

Autor: stepiend <stepiend_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 23:35:49 MET DST

W tym dysku ustawia się zworki trochę inaczej. Jeżeli jest MASTER, to
zworka na pierwszym pinie. Jeżeli jest SLAVE, to zworkę należy
całkowicie usunąć. Jeżeli zostawisz zworkę przy trybie SLAVE, to
ograniczysz go do 32GB. Wiem co piszę, bo dzisiaj go kupiłem i
zastosowałem się do instrukcji angielskojęzycznej. Trochę dziwne z
tymi zworkami, ale tak chciał producent i nic nie poradzimy.