Re: Prosba o uszeregowanie procesorow wg wydajnosci

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 22:18:42 MET DST

Użytkownik "Tomasz Domagala" <tdgl@u-s-u-n.interia.pl> napisał w wiadomości
news:svjbin90b5m6.1bjkdwo9sqdig$.dlg@40tude.net...

> Sempron 64 2800+, Pentium 4 1,7, Celeron 2,8 - który sprawuje się
> najlepiej/najgorzej w zastosowaniach: biuro/internet, odtwarzanie muzyki i
> filmów, czasem jakaś gra?

Nie ma czegoś takiego jak Sempron 64. Jest tylko Sempron + nazwa podstawki
na którą pasuje.
Celeron - procosor typowy biurowy
Pentium 4 - nieudana linia procesorów, stała się powodem sukcesu AMD. Jeśli
chodzi o model 1,7 to ja wolałbym już AthlonaXP 1700+
Sempron - procosor ekonomiczny ale mimo wszystko chyba najwydajniejszy z
całej grupy, zależy jeszcze o jakim gnieździe myślałeś