Re: OC - C2D...

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 21:24:21 MET DST

Użytkownik "Andre" <andrehull_spam@poczta_me.fm> napisał w wiadomości
news:euh19v$20f$1@news.onet.pl...

> a nie jest tak ze potrzebne mi to 1333 FSB jezeli chce uruchomic
> procesor na 333MHz?

Nie jest

> mam raid sata na PCI wiec istnieje szansa ze skorzystam z niego zamiast
> wbudowanego w plyte. przetestuje i sie okaze. zwlaszcza ze ja
> potrzebuje tylko stripping.

IMO kiepski pomysł

> czyli to jest potrzebne do stabilnosci przy podkrecaniu?

Ma sporo znaczenie jak nie zasadnicze

> tak, chlodzeniem sie zajme ale mysle ze bedzie tansze niz 130zl ;)

Pokaż mi takie chłodzenie, które będzie lepsze niż to na płycie i przy
okazji nie będzie kosztować więcej niż 130zł

Reasumując te wszystkie Twoje pomysły nie są warte oszczędzania 130zł. Tak
przy okazji to na płycie głównej oszczędza ostatni głupek jeśli ma zamiar
brać się za OC.