Re: Jak karta grafiki, czy i o EVGA??

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 17:53:34 MET DST

Użytkownik "Imbir" <jan.imbirowski.TNIJ@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eugmvs$bm8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To już nie rozumiem. Po tych poczatkowych komentarzach już byłem
> pewien że przez przydadek wpisałem się w jakś reklamę nieznanego gie...
> w stylu xpowera, a tu piszesz że to jedna z najlepszych.
>
> Czy ktoś podpowie mi w takim razie jakieś konkretne rozwiązanie.

Napisz jaką kartę dokłądnie miałeś na myśli to wpiszę mój typ w jej klasie
cenowej. Nie patrz na jakieś smętne teksty bo to wszystko było OT i powinno
się raczej znaleźć na jakiejś socjologicznej grupie.
Jest wiele marek których w Polsce brak lub są produktem niszowym a mimo tego
są dużo lepsze niż to co mamy na rynku. MSI czy Gigabyte to zwykła klasa
średnia i mają lepsze lub gorsze modele ew. tańsze albo droższe. Dla
przykładu taki Gigabyte coś kuleje ostatnio ze swoim Silent Pipe II i coraz
częście mam sygnały o jakichś niedociągnięciach. Zresztą sam Gigabyte już
przeszedł na Silent Pipe 3.

pozdrawiam