Re: Jak karta grafiki, czy i o EVGA??

Autor: Imbir <jan.imbirowski.TNIJ_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 15:19:59 MET DST

Michał nie wiem o czym ty piszesz.

> Heh faktycznie przeginacie z tym spamem.Nie róbcie z ludzi
> idiotów!Wystarczy wpisać EVGA w google i jak byk na pierwszym miejscu
> ukazuje się ich strona...

Jaka strona? Tą verakompu to zmalazłem, a proline?, ale ona nic konkretnego
nie mówi.
Liczyłem raczej na prywatne opinie i oceny.

Generalnie tez nie moge zgodzić się z opinią Grzegorza, kiedyś kupiłem kartę
niejakiego
xpowera i raczej zadowolony z niej nie byłem, a znajomy miał na takim samym
chipsecie
gigabyte'a i bez porównania lepsza.

Teraz też myślałem głównie o gigabyte'cie lub MSI, może asusie, a może
właśnie evga?