Re: Pentium D 915/920 - speedstep

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 11:50:30 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> No cóż, to tak jakbyś po dwukrotnie droższym samochodzie
> oczekiwał dwukrotnie większego przyspieszenia i prędkości ;)
Samochod ma ograniczenia w postaci drog :) dlatego samochod osiagnal
granice wydajnosci w tym mierniku, a procesor jeszcze nie.

> Mogę powiedzieć, że są to Twoje prywatne oczekiwania, mniej
> lub bardziej oderwane od rzeczywistości. Ja bym nie oczekiwał
> dwukrotnie większej wydajności za dwukrotnie większą cenę.
> Nie chcę być niegrzeczny więc nie będę komentował takich
> oczekiwań :)

podstawowym zadaniem procesora jest przetwarzanie danych, a podstawowa
miara szybkosc tego przetwarzania. Wiec tak powinno byc.
A ze tak nie jest... kogos trzeba ostrzyc z pieniedzy ;) zeby bylo na R&D

Marx