Re: Jaki cooler na C2D?

Autor: Zet <antyspam_at_niema.maila>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 11:44:59 MET DST

Dzieki za porady. Zrobilem w sposob nastepujacy - podlaczylem boxa przez
Zalman Fanmate - faktycznie znacznie ciszej, ale nadal to nie to (i grzeje
sie do tego), dlatego tez kupilem cooler Asusa (VRcostam - 90zl), ktorego
jednak nie zamontowalem jeszcze...bo gapa ze mnie i nie zauwazylem, ze
montaz wymaga wyciagania plyty glownej, zeby zalozyc blaszke od spodu - a na
to nie mam teraz czasu. Sprawdzilem go jednak na sucho - podlaczylem do
plyty przez Fanmate i posluchalem;)
Jesli bedzie chlodzil co najmniej tak dobrze jak box, o co raczej nie
trudno, to temp bedzie ok. Natomiast natezenie dzwieku nie jest duzo nizsze
niz box, wazne jest jednak to, ze nie jest to dzwiek silnika a jedynie swist
powietrza. A wiec mniej "inwazyjny" dzwiek.

pozdrawiam i dziekuje za porady, niestety coolery za 150zl-200zl sa poza
moim zasiegiem finansowym