Re: Do posiadaczy DS3 + E6300

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 08:36:44 MET DST

> Jak wysoko udało się Wam ustawilic FSB w BIOS?

Bo mnie to na razie na 266 :(
Przy 300 już nie wstał - prawdopodobnie RAM jest problemem bo to ram 667 a
auto ustawia mnożnik na 2.5 - dziwne to auto :/ Wiec ustawil 700 z hakiem.
Więc dam FSB 300 i mnożnik na 2 - potem może 333.
A co z voltami - zostawiać na auto czy też nie ufać - on może sam podnosi
napięcia? MOże najpierw spróbuję bez podnoszenia - w końcu 300 to nie tak
dużo, a powyżej 333 to na 100% nie będę wychodził.
Reset biosu jest w kretynskim miejcu na tej płycie - musiałem grafike
demontować, ale teraz jak juz wiem gdzie jumper to moze po omacku sięgnę
czymś za grafikę i zewre na pare sekund ...

Maciek