Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 02:33:53 MET DST

"pwil" Xns9902E928FFABpwilatzpl@192.168.1.5

> Jak ostatnio potrzebowałem jednej płytki CDR, by z niej uruchomić program
> narzędziowy od dysku w kompie, który miał tylko CDROM - okazało się, że
> nigdzie w okolicy nie mieli CDR i w końcu trafiłem na sklep, gdzie mi
> ostatnią płytę CDR sprzedali i ostatnią CDRW {mieli tylko miniCDRW 8cm}. :-)

Może Ci podesłać trochę? :)

> No i?

No i niska szybkość flashek by im nie przeszkodziła.

> {ciach - jakieś wspomnienia z dzieciństwa}

Z czyjego dzieciństwa?

> Może Ty tak, ale np. ja bardzo często. Z tym, że ze względu na dotychczas
> małe pojemności, prędkości i ceny modeli o najwyższych wcześniej wymienionych
> parametrach, dodatkowo używam dysku 2.5" w kieszeni USB. Pendrive 16GB o
> transferze 30MB/s w obie strony w zupełności spełni moje oczekiwania. :-)

To już takie są. Wyglądają jak dyski 2.5". ;)

> O ile w domu mógłbym poczekać 10 sekund dłużej na wczytanie poziomu w jakiejś
> grze, i mogę znieść dysk 5400rpm w laptopie, to w pracy czas bywa elementem
> krytycznym.

Dlatego nie należy go marnować na rozmyślania o zawrotnie szybkich flashkach,
które za rok będą bezużyteczne, choć teraz kosztują majątek. :)

> Kiedyś miałem odtwarzacz MP3 256MB z zapisem 700kB/s. To był koszmar, gdy
> przed wyjściem z domu chciałem go zapełnić całego inną muzyką.

A ja mam USB 1.1 i nie notuję koszmarów -- dziś właśnie zapełniałem
to maleństwo, aby jutro dokonać rozmnożenia na innym komputerze. :)
Jedynie mała pojemność jest irytująca. Szybkość -- nie. :)
Mógłby być jeszcze wolniejszy. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'